Krásne hotely, fantastické pláže, úžasné šnorchlovanie. To je predstava, ktorá sa mnohým z nás vybaví pri vyslovení názvu egyptského letoviska Šarm el Šejch. To všetko je síce pravda, no ľudia hovoria aj o skúsenostiach s podvodmi na tamojšom letisku. Tamojší personál si aj podľa Slovákov účtoval nezmyselné poplatky a vymýšľal si rôzne letiskové pokuty. O svoju skúsenosť sa podelili s Pluskou.
Pred časom médiami preletela informácia, že na pobreží Egypta, práve v tomto letovisku, sa objavili útoky žraloka.
Teraz prichádzajú informácie o ďalšom dôvode na opatrnosť a to pri tých, ktorí majú byť turistom nápomocní. Okrádajú ich o peniaze zamestnanci miestneho letiska. Slovenská rodina, ktorá len nedávno absolvovala dovolenku práve v tomto letovisku sa o svoju skúsenosť podelila s úmyslom varovať ďalších dovolenkárov. „Aby sa nedali oklamať tak, ako sa to stalo im a ďalším cestujúcim nielen z ich letu.“
„Po troch kontrolách našej príručnej batožiny, keď sme už čakali len na nástup do lietadla, nás zastavil zamestnanec letiska. Oznámil nám, že naša batožina má, bez toho, aby ju nejako premeral či skontroloval, väčšie rozmery,“ hovoria Slováci o svojej neblahej skúsenosti pri ceste domov. Zamestnanec si od nich vypýtal príplatok, inak ich nevpustí do lietadla. Pritom pri sebe nemal žiadne dokumenty, cenník, či pokladňu. Keby vymyslenú pokutu nezaplatili, mali by problém, no peniaze evidentne putovali do vrecka letiskového zamestnanca.
„Boli sme v Egypte už tretíkrát, no po tejto skúsenosti tam už zrejme nepôjdeme. Turistov by si mali vážiť a nie ich okrádať,“ dodala rodina, ktorá nie je s touto skúsenosťou jediná.