piatok, 18 apríla, 2025
HomeZ domovaĎalšia potravinová (ne)kvalita v obchodnom reťazci - pleseň na škrupine vajíčka. Reťazec vám...

Ďalšia potravinová (ne)kvalita v obchodnom reťazci – pleseň na škrupine vajíčka. Reťazec vám radí TOTO

Ceny potravín v slovenských obchodoch rozhodne nie sú malé, ba dosť ďaleko majú aj k sľubovaným zníženiam. Zrejme i preto sú Slováci dosť hákliví na to, akú (ne)kvalitu si napokon domov prinesú.

Mnoho kupujúcich sa zrejme už stretlo s tým, že si z obchodu priniesli plesnivé či inak znehodnotené potraviny. Keďže nie všetci sú ochotní akceptovať to, idú si tovar buď vymeniť (ak majú pokladničný blok), vyhodia ho rovno do koša, alebo sa nejakým spôsobom usilujú potravinu „zachrániť“ a spotrebovať.

Vajciam údajne nič nie je

Ľudia, ktorí zistia čo si vlastne priniesli z potravín domov, nie raz v zúfalstve svoj príbeh zverejnia na sociálnej sieti na profile Nekŕmte nás odpadom. Spravila tak aj žena, ktorá až doma zistila, akú „ozdobu“ majú jej v nitrianskom Kauflande čerstvo kúpené vajíčka. „Čerstvé vajcia najvyššej kvality si predstavujem inak,“ napísala hneď v úvode s tým, že v obchodnom reťazci si zakúpila 30 čerstvých vajec kvality A.

Pleseň na škrupine vajec. Zdroj: Nekŕmte nás odpadom/FB

„Pleseň chytila všetky vajcia v strede kartóna, z boku to nebolo možné vidieť. Dávajte si pozor,“ doplnila kupujúca, ktorá svojím príspevkom strhla doslova lavínu diskutujúcich Slovákov. „Ibaže vajciam nič nie je. Nie sú plesnivé ani pokazené, je na nich pravdepodobne vytečené iné vajce, ktoré splesnivelo…,“ napísala Alexandra a podobný názor, že vajíčkam s plesňou na škrupine inak nič nie je, mali aj ďalší diskutujúci. Mnohí však radili radšej kupovať vajíčka u súkromníka.

Tovar choďte pokojne reklamovať

„Mrzí nás, že vajíčka zakúpené u nás neboli v poriadku. U nás je bezpečnosť a kvalita predávaného tovaru absolútnou prioritou. Aj z tohto dôvodu máme prijaté postupy a opatrenia v súlade s platnou slovenskou legislatívou pre oblasti predaja, bezpečnosti či skladovania potravín,“ uviedol reťazec Kaufland vo svojej odpovedi na problém s vajíčkami.

V prípade výrobkov s nedostatočnou kvalitou sa kupujúci môžu pokojne na nich obrátiť s reklamáciou, pričom pracovníci na predajniach sa snažia vybavovať reklamácie promptne a ku spokojnosti zákazníkov. Pre čo najviac efektívny postup je vhodné priniesť so sebou nielen reklamovaný výrobok, ale i pokladničný doklad.

Pavel poslal foto plesnivých spišských párkov z handlovského Kauflandu. Zdroj: Nekŕmte nás Odpadom/FB

Môžete sa tiež obrátiť na naše Zákaznícke centrum, ktoré je Vám k dispozícii od pondelka do piatka medzi 8.00 a 18.00 a v sobotu medzi 8.00 a 17.00. Kolegov môžete kontaktovať aj na bezplatnej linke 0800/15 28 35 alebo prostredníctvom webového formulára dostupného na linku: https://predajne.kaufland.sk/servis/kontakt.html. Ďakujeme a prajeme pekný deň,“ zakončil reťazec Kaufland svoju odpoveď.

Súvisiace články

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Najčítanejšie